Четверг, 28.03.2024, 14:52
Официальный сайт - портал г. Баштанка
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню Online BSH



Баштанка
Категории каталога
Голос Баштанщини - Влада [205]
Баштанский опрос
Нужно в Баштанке агентство по недвижимости?
Всего ответов: 210

обсудить эту тему на форуме
Главная » Статьи » Влада » Голос Баштанщини - Влада

Індикатор діяльності влади (№135 18.12.10)

Яскравим індикатором діяльності влади є робота із зверненнями громадян. Органи державної влади і місцевого самоврядування, установи, організації незалежно від форм власності розглядають пропозиції, заяви і скарги громадян у відповідності з їх компетенцією, встановленою Конституцією України та Законом України «Про звернення громадян».

Керівники та інші посадові особи цих органів, установ, організацій, об’єднань громадян, підприємств зобов’язані проводити регулярно особистий прийом громадян у встановлені дні та години, за місцем їх роботи і проживання. Графік прийому доводиться до відома громадян. Порядок прийому громадян визначається керівниками.

Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що і письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, за його бажанням.

Особисту відповідальність за організацію прийому і розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян у державних органах, на підприємствах, в установах та організаціях несуть їх керівники.

За 11 місяців 2010 року головою райдержадміністрації розглянуто 175 звернень, з них 80 надійшло поштою та 95 громадян побували на особистому прийомі.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються головою та даються відповідні доручення виконавцям. Найбільше звернень з питань праці, житлового та комунального господарства. Авторам звернень обов’язково повідомляють про результати розгляду. Майже чверть вирішено позитивно, а з інших – дано роз’яснення. Причини постійно аналізуються, результати враховуються у роботі, всі заходи вживаються з метою захисту конституційних прав і свобод громадян.

Заступники голови райдержадміністрації також проводять прийоми громадян. За звітний період 44 мешканці нашого району звернулися до них з різноманітних питань, усім надано усні або письмові роз’яснення.

Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів державної влади, відповідальним обов’язком їх посадових і службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в районі.

 

Лариса БЕЗРУЧКО,

головний

спеціаліст загального відділу апарату

райдержадміністрації.


Категория: Голос Баштанщини - Влада | Добавил: admin (23.12.2010)
Просмотров: 617 | Рейтинг: 0.0/0 |

реклама в Баштанке
Заказать

Похожие материалы:
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Поиск
Полезный материал

Статистика

В Баштанке Online: 1
Гостей: 1
Жителей: 0
OnlineBSH© 2024Хостинг от uCoz