Ряд надзвичайно важливих питань було винесено на
чергове засідання виконавчого комітету Баштанської міської ради. Але
найголовніше з них – звернення громадян
територіальної громади.
Членів виконавчого комітету було проінформовано про стан
забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.
Секретар ради Г. С. Зюзько повідомила, що вся робота у раді ведеться відповідно
Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові
заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на
звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про
звернення громадян» та конституції
України, з метою підвищення ефективності роботи органів місцевого
самоврядування із зверненнями громадян,
а також враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду
звернень громадян.
Протягом 11 місяців поточного року до міської ради
звернулося 92 громадянина, що на 1 чол. менше минулого року. З них 37 – на
особистому прийомі у міського голови, 55 – через уповноважену особу. 11
звернень стосувалось аграрної політики і земельних відносин, 3 звернення –
питань праці і заробітної плати, 5 – житлової політики, 5 – забезпечення
дотримання законності та охорони правопорядку. Крім того, 26 звернень надійшло
з питань соціального захисту, 5 звернень – освіти, науки, 3 звернення –
економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньо-економічної регіональної
політики та будівництва, підприємництва і 3 звернення – з екології та природних
ресурсів, 1 звернення –
транспорту і зв’язку. Від об’єднань, релігійних
громад надійшло – 2 звернення.
Актуальними були звернення комунального господарства – 25, зокрема:
благоустрій території, поточні ремонти доріг та вуличне освітлення.
Ганна Станіславівна зазначила, що продовжується практика виїзних прийомів
не лише у робочий час, але й у позаробочий. окрім
цього вона відмітила, що жителі сіл Трудове, Андріївка, Зелений Яр та Шевченко
мають можливість звертатися до міської ради з будь-яких питань у зазначений для
них час і день, крім вихідних.
Також секретар ради відмітила, що у міській раді функціонує «Телефон
довіри» (2-71-05) для надання роз’яснень заявникам щодо реалізації ними права
на звернення та особистий прийом.
Міським головою, його заступниками (Погребняк С. Я.,
Кот В. В.) та секретарем ради за окремим графіком здійснюється прийом звернень
громадян за телефонами «Гарячої лінії». А з метою забезпечення всебічної
реалізації конституційного права жителів територіальної громади на звернення, у
вестибюлі міської ради розміщена скринька для звернень.