Понедельник, 06.05.2024, 12:58
Официальный сайт - портал г. Баштанка
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню Online BSH



Баштанка
Категории каталога
Голос Баштанщини - Влада [205]
Баштанский опрос
Нужно в Баштанке агентство по недвижимости?
Всего ответов: 210

обсудить эту тему на форуме
Главная » Статьи » Влада » Голос Баштанщини - Влада

Державний технічний огляд-2011 (№1-2 | 06.01.2011)

З 15 січня 2011 року розпочинається державний технічний огляд .

Перевірка технічного стану засобу проводиться суб’єктами господарювання у пункті технічного контролю незалежно від місця його реєстрації відповідним підрозділом Державтоінспекції.

Техогляд транспортних засобів, незалежно від форми власності, проводиться з такою періодичністю:

. два рази на рік – засоби, призначені для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння більш як дев’ять з місцем водія включно, та спеціалізовані засоби для перевезення небезпечних вантажів;

. один раз на рік – засоби, призначені для перевезення вантажів з максимально дозволеною масою понад 3,5 тонни, а також спеціальні та спеціалізовані засоби, зокрема автокрани, таксі, автомобілі швидкої медичної допомоги тощо;

. один раз на два роки – засоби, призначені для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння не більш як дев’ять з місцем водія включно та для перевезення вантажів з максимально дозволеною масою до 3,5 тонн, а також мотоцикли та інші механічні транспортні засоби;

. у рік, який закінчується на непарну цифру, – засоби, остання цифра року випуску яких непарна;

. у рік, який закінчується на парну цифру і нуль, – засоби, остання цифра року випуску яких парна або нуль;

. допускається проведення тех-огляду причепів, причепів-розпусків та напівпричепів незалежно від року їх випуску одночасно з тягачем.

Період проведення державного технічного огляду колісних транспортних засобів встановлений з 15 січня по 15 грудня – для тих засобів, техогляд яких проводиться один раз на два роки або один раз на рік; з 15 січня по 30 червня та з 1 липня по 15 грудня – для тих засобів, техогляд яких проводиться два рази на рік.

Сама процедура проведення тех-огляду буде наступна. Засіб подається власником або уповноваженою ним особою до підрозділу Державтоінспекції для проведення техогляду в справному та укомплектованому відповідно до призначення стані.

Документи, необхідні для проходження державного технічного огляду транспортних засобів:

. паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу – для фізичних осіб, копії довідки з ЄДРПОУ та документа, що підтверджує факт закріплення засобу за водієм – для юридичних осіб;

. протокол перевірки технічного стану, виданий суб’єктом господарювання не раніше 45 діб до дати проведення техогляду, або міжнародний сертифікат технічного огляду, виданий центром технічного огляду для засобів, що виконують міжнародні перевезення вантажів і пасажирів;

. реєстраційні та інші документи, що підтверджують право використання зазначеного засобу;

. посвідчення водія, що дає право керувати засобом відповідної категорії, та талон до нього;

. медична довідка щодо придатності водія до керування засобом відповідної категорії;

. поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних засобів або документ, що підтверджує право на звільнення від страхування;

. дозвіл на встановлення та використання спеціальних звукових і (або) світлових сигнальних пристроїв;

. на засоби, що здійснюють перевезення небезпечних вантажів, додатково подаються свідоцтво про допущення засобів до перевезення небезпечних вантажів та свідоцтво про підготовку водіїв засобів, що перевозять небезпечні вантажі;

. на засоби, що працюють на газовому паливі, додатково подається документ, що підтверджує проведення випробовування газової паливної системи в порядку і строк, установлені для даного виду обладнання та його комплектації.

Власники засобів – юридичні особи, фізичні особи-підприємці подають щороку до 15 січня підрозділу Державтоінспекції за місцем постійної або тимчасової реєстрації засобу заявку із зазначенням кількості зареєстрованих засобів, незалежно від того експлуатується засіб чи ні та запропонованої ними дати проведення техогляду. Підрозділ Державтоінспекції після узгодження дати проведення техогляду на підставі поданих заявок складає до 30 січня графік проходження техогляду засобів, які належать юридичним особам.

У разі відсутності заявок, підрозділ ДАІ самостійно визначає дату проведення техогляду засобів, які належать юридичним особам і зареєстровані на території обслуговування.

Засоби, які своєчасно не пройшли техогляд, обліковуються у звітності як несправні.

У разі, коли засіб не проходив техогляд протягом шести і більше років підряд або встановлено факт його перебування в розукомплектованому і непридатному для експлуатації стані, або неможливо.


Аналіз впливу регуляторного акту  до проекту рішення Баштанської  міської ради «Про встановлення  розмірів ставок єдиного податку»

 Проект рішення сесії Баштанської міської ради «Про встановлення розмірів ставок єдиного податку» визначає правові та економічні  засади визначення розмірів ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб, регулює господарські відносини між органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання.

 1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

   За останні роки відбулися значні зміни в економічному становищі країни: зріс рівень мінімальної заробітної плати, пенсії, соціальних виплат, відповідно зросла також видаткова частина бюджету Баштанської  міської ради. Сьогодні існує нагальна необхідністи розробки проекту регуляторного акта "Про встановлення розмірів ставок єдиного податку”, яким буде затверджено розміри єдиного податку.

При встановленні розмірів ставок єдиного податку буде враховуватись соціальна значимість певного виду діяльності, необхідність розвитку окремих видів робіт та послуг на території міської ради.

Ще одна проблема, яку необхідно розв’язати шляхом прийняття даного рішення, полягає у невідповідності рішення Баштанської районної ради від 16 грудня 2008 №3 «Про встановлення розмірів ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб» вимогам чинного законодавства. Даний проект регуляторного акту  визначає правові, економічні, соціальні та організаційні засади встановлення розмірів ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб.

  2. Визначення цілей державного регулювання.

Проект рішення сесії Баштанської міської ради «Про встановлення ставок єдиного податку» розроблено з метою затвердження ставок єдиного податку для фізичних осіб-підприємців та доповнення переліку видів підприємницької діяльності відсутніми. Основними цілями його прийняття є:

– легалізація окремих видів діяльності, що були відсутні у переліку;

  створення законодавчо врегульованого правового простору, який відповідатиме потребам діючої системи оподаткування у сфері малого підприємництва;

– збільшення надходжень до місцевого бюджету за рахунок оподаткування всіх видів господарської діяльності та збільшення розміру ставок єдиного податку для високодохідних видів діяльності, що здійснюється на території Баштанської міської ради;

  створення сприятливого підприємницького середовища. 

3. Альтернативних способів досягнення зазначених цілей, які б відповідали чинному законодавству немає.

 4. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми.

Вказану вище проблему планується розв’язати шляхом:

  введення нових видів підприємницької діяльності, що відсутні, і встановлення для них ставок єдиного податку;

  збільшення розмірів ставок єдиного податку для високодоходних видів діяльності;

  зменшення ставок єдиного податку для окремих низькодоходних видів діяльності.

Проект має відрегулювати діючі ставки єдиного податку для фізичних осіб-підприємців та затвердити їх у новій редакції.  сприяти забезпеченню та організації сплати єдиного податку суб’єктами господарювання до бюджету, відкритості та прозорості при встановленні розмірів ставок.

 Впровадження регуляторного акту дозволить:

  підприємцям розвивати види діяльності, які мають попит у ринковому середовищі і задовольняють потреби громадян;

– легалізувати окремі види діяльності, що були відсутні у переліку;

  збільшити надходження до міського бюджету.

5.  Очікувані результати прийняття акту.

У результаті прийняття даного регуляторного акту будуть встановлені розміри ставки єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб,  що дасть змогу забезпечити сталість надходжень до місцевого бюджету.

6. Обґрунтування запропонованого строку дії акту.

 Строк дії запропонованого регуляторного акту необмежений, з можливістю внесення до нього змін або його відміни у разі зміни чинного законодавства та з інших поважних причин.

 7. Визначення показників результативності акту.

 Даний регуляторний акт окремо визначених показників не матиме. Проте  опосередковані показники  результативності  даного регуляторного акту є:

– розмір надходжень суми єдиного податку з прийняттям цього регуляторного акту;

– кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акту;

  розмір коштів і часу, що витрачатиметься суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акту;

– рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акту.

 8. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту.

Для отримання даних буде застосовано аналіз надходжень до місцевого бюджету від сплати єдиного податку та дані по малому бізнесу державної податкової інспекції у Баштанському районі.

Базове відстеження результативності дії регуляторного акту здійснюється до дня набрання ним чинності.

Повторне відстеження результативності дії регуляторного акту проводиться через 1 рік з моменту набрання чинності рішення сесії.

 Аналіз впливу регуляторного акту до проекту рішення

Баштанської міської ради «Про встановлення розмірів ставок, строків дії, порядку та строків сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності»

   Проект рішення сесії Баштанської міської ради «Про встановлення розмірів ставок, строків дії, порядку та строків сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності» визначає правові та економічні  засади визначення розмірів ставок збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності, регулює господарські відносини між органами місцевого самов-рядування та суб’єктами господарювання.

 1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

   За останні роки відбулися значні зміни в економічному становищі країни: зріс рівень мінімальної заробітної плати, пенсії, соціальних виплат, відповідно зросла також видаткова частина бюджету Баштанської  міської ради. Сьогодні існує нагальна необхідність розробки проекту регуляторного акта «Про встановлення розмірів ставок, строків дії, порядку та строків сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності».

При встановленні розмірів ставок збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності буде враховуватись соціальна значимість певного виду діяльності, необхідність розвитку окремих видів робіт та послуг на території міської ради.

Даний проект регуляторного акту  визначає правові, економічні, соціальні та організаційні засади встановлення розмірів ставок збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності.

  2. Визначення цілей державного регулювання.

Проект рішення сесії Баштанської міської ради «Про встановлення розмірів ставок, строків дії, порядку та строків сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності» розроблено з метою затвердження ставок збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності. Основними цілями його прийняття є:

– створення законодавчо врегульованого правового простору, який відповідатиме потребам діючої системи оподаткування у сфері підприємництва;

  збільшення надходжень до місцевого бюджету;

  створення сприятливого підприємницького середовища. 

3. Альтернативних способів досягнення зазначених цілей, які б відповідали чинному законодавству немає.

4.  Очікувані результати прийняття акту.

В результаті прийняття даного регуляторного акту будуть встановлені розміри ставок збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності, що дасть змогу забезпечити сталість надходжень до місцевого бюджету.

5. Обґрунтування запропонованого строку дії акту.

 Строк дії запропонованого регуляторного акту необмежений, з можливістю внесення до нього змін або його відміни у разі зміни чинного законодавства та з інших поважних причин.

 

 

 

6. Визначення показників результативності акту.

 Даний регуляторний акт окремо визначених показників не матиме. Проте  опосередковані показники  результативності  даного регуляторного акту є:

  розмір надходжень суми збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності з прийняттям цього регуляторного акту;

– кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акту;

  розмір коштів і часу, що витрачатиметься суб’єктами господарювання пов’язаними з виконанням вимог акту;

– рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акту.

 7. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту.

Для отримання даних буде застосовано аналіз надходжень до місцевого бюджету від сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності та дані по малому бізнесу державної податкової інспекції у Баштанському районі.

Базове відстеження результативності дії регуляторного акту здійснюється до дня набрання ним чинності.

Повторне відстеження результативності дії регуляторного акту проводиться через 1 рік.


Перший заступник  Баштанського міського голови    В.В.КОТ

Категория: Голос Баштанщини - Влада | Добавил: admin (13.01.2011)
Просмотров: 777 | Рейтинг: 0.0/0 |

реклама в Баштанке
Заказать

Похожие материалы:
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Поиск
Полезный материал

Статистика

В Баштанке Online: 1
Гостей: 1
Жителей: 0
OnlineBSH© 2024Хостинг от uCoz