Пятница, 15.11.2024, 04:27
Официальный сайт - портал г. Баштанка
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню Online BSH



Баштанка
Категории каталога
Голос Баштанщини - Влада [205]
Баштанский опрос
Нужно в Баштанке агентство по недвижимости?
Всего ответов: 210

обсудить эту тему на форуме
Главная » Статьи » Влада » Голос Баштанщини - Влада

Закон України (№8-9 | 27.01.2011)
var container = document.getElementById('nativeroll_video_cont'); if (container) { var parent = container.parentElement; if (parent) { const wrapper = document.createElement('div'); wrapper.classList.add('js-teasers-wrapper'); parent.insertBefore(wrapper, container.nextSibling); } }

проект регуляторного акту  "про встановлення розмірів ставок,

строків дії,   порядку  та строків сплати збору за провадження 

деяких  видів підприємницької діяльності "

 

1. Платники збору.

Платниками збору є суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи -підприємці), їх відокремлені підрозділи, які отримують в установленому цією статтею порядку торгові патенти та провадять такі види підприємницької діяльності:

а) торговельна діяльність у пунктах продажу товарів;

б) діяльність з надання платних побутових послуг за переліком, визначеним Кабінетом Міністрів України.

Не є платниками збору за провадження торговельної діяльності та діяльності з надання платних послуг такі суб’єкти господарювання:

а) аптеки, що перебувають у державній та комунальній власності;

б) розташовані у селах, селищах і містах районного значення підприємства та організації споживчої кооперації та торгово-виробничі державні підприємства робітничого постачання;

в) фізичні особи  підприємці, які провадять торговельну діяльність у межах ринків усіх форм власності;

г) фізичні особи  підприємці, які здійснюють продаж вирощених в особистому підсобному господарстві, на присадибній, дачній, садовій і городній ділянках продукції рослинництва і тваринництва, свійської худоби та птиці (як у живому вигляді, так і продукції забою в сирому вигляді та у вигляді первинної переробки), продукції власного бджільництва;

ґ) фізичні особи  підприємці, які сплачують державне мито за нотаріальне посвідчення договорів про відчуження власного майна, якщо товари кожної окремої категорії відчужуються не частіше одного разу на календарний рік;

д) суб’єкти господарювання, утворені громадськими організаціями інвалідів, які мають податкові пільги згідно із законодавством та здійснюють торгівлю виключно продовольчими товарами вітчизняного виробництва та продукцією, виготовленою на підприємствах «Українське товариство сліпих», «Українське товариство глухих», а також фізичними особами  інвалідами, зареєстрованими відповідно до закону як підприємці;

е) суб’єкти господарювання, які провадять торговельну діяльність виключно з використанням таких видів товарів вітчизняного виробництва: хліб і хлібобулочні вироби; борошно пшеничне та житнє; сіль, цукор, олія соняшникова і кукурудзяна; молоко і молочна продукція, крім молока і вершків згущених із домішками і без них; продукти дитячого харчування; безалкогольні напої; морозиво; яловичина та свинина; свійська птиця; яйця; риба; ягоди і фрукти; мед та інші продукти бджільництва, бджолоінвентар і засоби захисту бджіл; картопля і плодоовочева продукція; комбікорм для продажу населенню;

є) суб’єкти господарювання, які реалізують продукцію власного виробництва фізичним особам, які перебувають з ними у трудових відносинах, через пункти продажу товарів, вбудовані у виробничі або адміністративні приміщення, що належать такому суб’єкту;

ж) суб’єкти господарювання, які провадять діяльність із закупівлі у населення продукції (заготівельна діяльність), якщо подальша реалізація такої продукції відбувається за розрахунками у безготівковій формі (пункти приймання склотари, макулатури, відходів паперових, картонних і ганчіркових; заготівля сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки);

з) підприємства, установи та організації, які провадять діяльність у торговельно-виробничій сфері (ресторанне господарство), у тому числі навчальних закладах, із обслуговування виключно працівників таких підприємств, установ та організацій, а також учнів і студентів у навчальних закладах.

Не є платниками збору за провадження діяльності у сфері розваг суб’єкти господарювання, які провадять комп’ютерні та відеоігри.

2. Ставки збору.

Ставка збору за провадження торговельної діяльності та діяльності з надання платних послуг встановлюється Новопавлівською, Доброкриничанською, Єрмолівською, Інгульською, Кашперо-Миколаївською, Костичівською, Ленінською, Лоцкинською, Мар’ївською, Новоіванівською, Новоолександрівською, Новосергіївською, Пісківською, Плющівською, Привільненською, Старогороженською, Христофорівською, Явкинською сільськими радами з розрахунку на календарний місяць у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня календарного року (далі – мінімальна заробітна плата), визначеному цим пунктом, з урахуванням місцезнаходження пункту продажу товарів та асортименту товарів, пункту з надання платних послуг та виду платних послуг.

Ставка збору за провадження торговельної діяльності (крім провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом із застосуванням пістолетних паливно-роздавальних колонок на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях, заправних пунктах) та діяльності з надання платних послуг встановлюється в таких межах (крім підприємств, які надають поштові послуги та здійснюють торгівлю поштовими товарами, а саме: преса, листівки, канцтовари тощо):

– на території Новопавлівської, Доброкриничанської, Єрмолівської, Інгульської, Кашперо-Миколаївської, Костичівської, Ленінської, Лоцкинської, Мар’ївської, Новоіванівської, Новоолександрівської, Новосергіївської, Пісківської, Плющівської, Привільненської, Старогороженської, Христофорівської, Явкинської сільських рад - 0,1 розміру мінімальної заробітної плати;

– для підприємств, які надають поштові послуги та здійснюють торгівлю поштовими товарами, а саме: преса, листівки, канцтовари тощо – 0,04 розміру мінімальної заробітної плати.

Ставка збору за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях, заправних пунктах встановлюється в межах - 0,4 розміру мінімальної заробітної плати.

З. Порядок та строки сплати збору.

Порядок сплати збору платниками збору, які:

а) провадять торговельну діяльність або надають платні послуги (крім пересувної торговельної мережі) – збір сплачується за місцезнаходженням пункту продажу товарів або пункту з надання платних послуг.

Строки сплати збору.

за провадження торговельної діяльності (крім торговельної діяльності з придбанням короткотермінового торгового патенту), діяльності з надання платних послуг – щомісяця не пізніше 15 числа, який передує звітному місяцю.

Під час придбання торгового патенту суб’єкт господарювання вносить суму збору за один місяць. На суму збору, сплачену під час придбання торгового патенту, зменшується сума збору, яка підлягає внесенню в останній місяць (квартал) його дії.

Платники збору можуть здійснити сплату збору авансовим внеском до кінця календарного року.

Строк дії торгового патенту.

Строк дії торгового патенту на здійснення діяльності у сфері розваг, становить 60 календарних місяців.

У разі невнесення суб’єктом господарювання збору у встановлений цією статтею строк, дія такого патенту анулюється з першого числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулося таке порушення.

Суб’єкт господарювання, який припинив діяльність, що відповідно до цього Кодексу підлягає патентуванню, до 15 числа місяця, що передує звітному, письмово повідомляє про це відповідному органу державної податкової служби. При цьому торговий патент підлягає поверненню органу державної податкової служби, який його видав, а суб’єкту господарювання повертається надмірно сплачена сума збору.

 

АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ ДО ПРОЕКТІВ

рішень сесій Новопавлівської, Доброкриничанської, Єрмолівської, Інгульської, Кашперо-Миколаївської, Костичівської, Ленінської,  Лоцкинської, Мар’ївської, Новоіванівської, Новоолександрівської, Новосергіївської, Пісківської,

Плющівської, Привільненської, Старогороженської, Христофорівської,

Явкинської  сільських рад « Про встановлення розмірів ставок єдиного податку»

 

Проекти рішень сесій Новопавлівської, Доброкриничанської, Єрмолівської, Інгульської, Кашперо-Миколаївської, Костичівської, Ленінської, Лоцкинської, Мар’ївської, Новоіванівської, Новоолександрівської, Новосергіївської, Пісківської, Плющівської, Привільненської, Старогороженської, Христофорівської, Явкинської  сільських рад «Про встановлення розмірів ставок єдиного податку» визначає правові та економічні засади розмірів ставок єдиного податку для суб’єктів  малого підприємництва – фізичних осіб, регулює господарські відносини між органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання:

 1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

За останні роки відбулися значні зміни в економічному становищі країни, зріс рівень мінімальної заробітної плати, пенсій, соціальних виплат, відповідно зросла видаткова частина Новопавлівської сільської ради.

Відбулися зміни у чинному законодавстві згідно порядку Податкового кодексу України від 02.12.10 р. №2755 та з метою створення передумов для забезпечення надходження місцевих податків і зборів, необхідно місцеві податки і збори привести до відповідності до норм Податкового кодексу України, тому сьогодні існує  нагальна необхідність розробки проекту регуляторного акту «Про встановлення ставок єдиного податку».

При встановлені розмірів ставок єдиного податку буде враховуватись соціальна значимість певного виду діяльності, необхідність розвитку окремих видів робіт та послуг на території сільської ради.

Даний проект регуляторного акту визначає правові, економічні, соціальні та організаційні засади встановлення розмірів ставок єдиного податку для суб’єктів  малого підприємництва - фізичних осіб.

2. Визначення цілей державного регулювання.

 Проекти рішень сесій Новопавлівської, Доброкриничанської, Єрмолівської, Інгульської, Кашперо-Миколаївської, Костичівської, Ленінської, Лоцкинської, Мар’ївської, Новоіванівської, Новоолександрівської, Новосергіївської, Пісківської, Плющівської, Привільненської, Старогороженської, Христофорівської, Явкинської сільських рад «Про встановлення ставок єдиного податку» розроблено з метою затвердження ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців. Основними цілями його прийняття є:

– створення законодавчо врегульованого правового простору, який відповідатиме потребам діяльності системи оподаткування у сфері малого підприємництва;

– збільшення надходжень до місцевого бюджету за рахунок оподаткування всіх видів господарської діяльності;

– створення сприятливого підприємницького середовища.

3. Альтернативних способів досягнення зазначених цілей, які б відповідали чинному законодавству немає.

4. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв’язання проблем.

  Механізм досягнення цілей регулювання:

– введення нових видів підприємницької діяльності, що відсутні і встановлення для них ставок єдиного податку;

– збільшення розмірів ставок єдиного податку для високодоходних видів діяльності;

– зменшення ставок єдиного податку для окремих низькодоходних видів діяльності.

   Проект має відрегулювати діючі ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців та затвердити їх у новій редакції. Сприяти забезпеченню та організації сплати єдиного податку суб’єктами господарювання до бюджету, відкритості та прозорості при встановленні розмірів ставок.

    Впровадження регуляторного акту дозволить:

– підприємцям розвивати види діяльності, які мають попит у ринковому середовищі і задовольняють потреби громадян;

– збільшити надходження до бюджету.

5. Очікувані результати прийняття акту.

У результаті прийняття даного регуляторного акту будуть встановлені розміри ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб, що дасть змогу забезпечити сталість надходження до місцевого бюджету.

6. Обґрунтування запровадженого строку дії акту.

   Строк дії запропонованого регуляторного акту необмежений, з можливістю внесення до нього змін або його відміни у разі зміни чинного законодавства та з інших повноважних причин.

7. Визначення показників результативності акту.

Даний регуляторний акт окремо визначених показників не має. Проте опосередковані показники результативності даного регуляторного акту є:

– розмір надходжень суми єдиного  податку з прийняттям цього регуляторного акту;

– кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акту;

– розмір коштів і часу, що витрачатиметься суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акту;

– рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акту.

7. Визначення  заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження    результативності акту.

 Для отримання даних буде застосовано аналіз надходжень до місцевого бюджету від сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності.

 Базове відстеження результативності дії регуляторного акту здійснюється до дня набрання ним чинності.

  Повторне відстеження результативності дії регуляторного акту проводиться через 1 рік з моменту набрання чинності рішень сесій.

 

 

АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ  ДО ПРОЕКТІВ

рішень сесій  Новопавлівської,  Доброкриничанської, Єрмолівської, Інгульської, Кашперо-Миколаївської, Костичівської, Ленінської, Лоцкинської, Мар’ївської, Новоіванівської, Новоолександрівської, Новосергіївської, Пісківської, Плющівської, Привільненської, Старогороженської, Христофорівської, Явкинської  сільських рад «Про встановлення розмірів, ставок, строків дії, порядку та строків сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності»

 

Проекти рішень сесій Новопавлівської, Доброкриничанської, Єрмолівської, Інгульської, Кашперо-Миколаївської, Костичівської, Ленінської, Лоцкинської, Мар’ївської, Новоіванівської, Новоолександрівської, Новосергіївської, Пісківської, Плющівської, Привільненської, Старогороженської, Христофорівської, Явкинської  сільських рад «Про встановлення розмірів, ставок, строків дії, порядку та строків сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності»  визначає правові та економічні засади розмірів ставок збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності, регулює господарські відносини між органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання:

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

За останні роки відбулися значні зміни в економічному становищі країни, зріс рівень мінімальної заробітної плати, пенсій, соціальних виплат, відповідно зросла видаткова частина Новопавлівської,  Доброкриничанської, Єрмолівської, Інгульської, Кашперо-Миколаївської, Костичівської, Ленінської, Лоцкинської, Мар’ївської, Новоіванівської, Новоолександрівської, Новосергіївської, Пісківської, Плющівської, Привільненської, Старогороженської, Христофорівської, Явкинської  сільських рад.

 Відбулися зміни у чинному законодавстві згідно порядку Податкового кодексу України від 02.12.10 р. № 2755 та з метою створення передумов для забезпечення надходження місцевих податків і зборів, необхідно місцеві податки і збори привести до відповідності до норм Податкового кодексу України, тому сьогодні існує  нагальна необхідність розробки проекту регуляторного акту «Про встановлення розмірів, ставок, строків дії, порядку та строків сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності» .

При встановлені розмірів ставок збору про  запровадження деяких видів підприємницької діяльності буде враховуватись соціальна значимість певного виду діяльності, необхідність розвитку окремих видів робіт та послуг на території сільської ради.

Даний проект регуляторного акту визначає правові, економічні, соціальні та організаційні засади встановлення розмірів ставок збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності.

2. Визначення цілей державного регулювання.

Проекти рішень сесій Новопавлівської, Доброкриничанської, Єрмолівської, Інгульської, Кашперо-Миколаївської, Костичівської, Ленінської, Лоцкинської, Мар’ївської, Новоіванівської, Новоолександрівської, Новосергіївської, Пісківської, Плющівської, Привільненської, Старогороженської, Христофорівської, Явкинської  сільських рад «Про встановлення розмірів, ставок, строків дії, порядку та строків сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності»  розроблено з метою затвердження ставок збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності.  Основними цілями його прийняття є:

– створення законодавчо врегульованого правового простору, який відповідатиме потребам діяльності системи оподаткування у сфері підприємництва;

– збільшення надходжень до місцевого бюджету;

– створення сприятливого підприємницького середовища.

3. Альтернативних способів досягнення зазначених цілей, які б відповідали чинному законодавству немає.

4. Очікувані результати прийняття акту.

У результаті прийняття даного регуляторного акту будуть встановлені розміри ставок збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності, що дасть змогу забезпечити сталість надходження до місцевого бюджету.

5. Обґрунтування запровадженого строку дії акту.

Строк дії запропонованого регуляторного акту необмежений, з можливістю внесення до нього змін або його відміни у разі зміни чинного законодавства та з інших повноважних причин.

6. Визначення показників результативності акту.

Даний регуляторний акт окремо визначених показників не має. Проте опосередковані показники результативності даного регуляторного акту є:

– розмір надходжень суми єдиного  податку з прийняттям цього регуляторного акту;

– кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акту;

– розмір коштів і часу, що витрачатиметься суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акту;

– рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акту.

7. Визначення  заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження    результативності акту.

Для отримання даних буде застосовано аналіз надходжень до місцевого бюджету від сплати єдиного податку.

 Базове відстеження результативності дії регуляторного акту здійснюється до дня набрання ним чинності.

 Повторне відстеження результативності дії регуляторного акту проводиться через 1 рік з моменту набрання чинності рішення сесії.

Всі зауваження і пропозиції можна надсилати за адресами:

с. Новопавлівка, вул. Леніна, 37,                                                            тел. 9-31-32;

c. Добра Криниця, вул. Євграшова, 1                                                  тел. 9-35-19;

с. Єрмолівка, вул. Леніна, 18,                                                                 тел. 9-55-44;

с. Костичі, вул. Івана Франка, 8б,                                                          тел. 9-39-21;

с. Леніне, вул. Центральна, 22,                                                               тел. 9-30-31;

с. Інгулка, вул. Травнева, 41,                                                                  тел. 9-72-41;

с. Новоолександрівка, вул. Сизоненка, 47,                                          тел. 9-34-35;

с. Новоіванівка, вул. Одеська, 8                                                             тел. 9-37-75;

с. Христофорівка, вул. Приінгульська, 110,                                       тел. 9-53-38;

Категория: Голос Баштанщини - Влада | Добавил: admin (31.01.2011)
Просмотров: 577 | Рейтинг: 0.0/0 |

реклама в Баштанке
Заказать

Похожие материалы:
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Поиск
Полезный материал

Статистика

В Баштанке Online: 6
Гостей: 6
Жителей: 0
OnlineBSH© 2024Хостинг от uCoz