Среда, 27.11.2024, 18:37
Официальный сайт - портал г. Баштанка
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню Online BSH



Баштанка
Категории каталога
Голос Баштанщини - Влада [205]
Баштанский опрос
Нужно в Баштанке агентство по недвижимости?
Всего ответов: 210

обсудить эту тему на форуме
Главная » Статьи » Влада » Голос Баштанщини - Влада

Оцінка земель м. Баштанка ПРОЕКТ (№10-11 | 29.01.2011)

Розглянувши технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Баштанка, розроблену ДП «Миколаївський науково-дослідний та проектний інститут земле-устрою», враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань агропромислового комплексу і земельних ресурсів, екології, транспорту, звязку, промисловості, будівництва та житлово-комунального господарства, керуючись пунктом 34 частини 1 статті 26 та статтями 12,33,40,81, та пунктом 12 розділу Х "Перехідні положення” Земельного кодексу України, міська рада

В И Р І Ш И Л А :

1. Затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Баштанка, Баштанського району, Миколаївської області з метою створення умов для економічного регулювання земельних відносин при передачі земель у власність, спадщину, під заставу, при даруванні, купівлі-продажу земельної ділянки та права оренди, визначенні ставок земельного податку, ціноутворення, обліку сукупної вартості основних засобів виробництва.

2. Продаж земельних ділянок здійснювати при наявності грошової та експертної оцінки земельних ділянок за розмірами не нижчими як експертно-грошова оцінка вказаних земельних ділянок.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань  агропромислового комплексу і земельних ресурсів, екології, транспорту, зв‘язку, промисловості, будівництва  та житлово-комунального господарства.

 

 Міський голова                                                В.Ф. Рибаченко.



Аналіз регуляторного впливу проекту

рішення Баштанської міської ради

«Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки

земель м. Баштанка»

 

1. Проблема, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання.

Проблема визначення на законних підставах розміру плати за землю юридичними та фізичними особами за земельні ділянки, розташовані на території міста Баштанка. За відсутності вищевказаного регулювання сплата за земельні ділянки буде недійсною та з порушенням вимог чинного законодавства. Проблема є дуже важливою, бо розмір нормативної грошової оцінки впливає на надходження до  міського бюджету. Підставою для здійснення регулювання зазначеного питання є: пункт 34 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 12, 33, 40, 81 та пункт 12 розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України. Відповідно до вищевказаних законодавчих актів проблема не може бути розв'язана за допомогою ринкових механізмів.

2. Цілі державного регулювання.

Метою регулювання є затвердження нормативної грошової оцінки землі міста Баштанка, а також збільшення надходжень до міського бюджету від плати за землю.

3. Альтернативних способів досягнення зазначених цілей, які б відповідали чинному законодавству, немає.

4. Механізм, що застосовується для розв'язання проблем і відповідні заходи.

Вказану вище проблему планується розв’язати шляхом створення умов для економічного регулювання земельних відносин. Регуляторний акт встановлює нормативну грошову оцінку землі міста Баштанка з метою сприяння забезпеченню та організації сплати земельного податку та орендної плати за землю суб’єктами господарювання до бюджету. Впровадження регуляторного акту дозволить: ефективно використовувати земельні ділянки за цільовим признеченням; збільшити надходження до міського бюджету.

5. Обгрунтування можливості досягнення цілей.

Перевагою в обгрунтуванні можливості досягення цілей є здійснення нарахування земельного податку та орендної плати за землю господарюючим суб‘єктам за кожну земельну ділянку, виходячи з її цільового призначення та функціонального використання. Визначення обсягу витрат, пов‘язаних зі сплатою за землю та при купівлі-продажу земельної ділянки, в ході своєї господарської діяльності. Недоліками є витрати землекористувачів, пов’язані з користуванням земельними ділянками, що можуть впливати на ціноутворення товарів, робіт чи послуг.  Прийняття вище зазначеного рішення передбачає досягнення мети, що спричинить збільшення надходжень до міського бюджету від плати за землю. Контроль за дотриманням вимог регуляторного акту здійснюватиметься відповідно до чинного законодавства.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акту.

В результаті прийняття запропонованого регуляторного акту затверджена нормативна грошова оцінка землі буде мати позитивний вплив на ефективне використання землі на території міста. З прийняттям даного рішення створюються умови для економічного регулювання земельних відносин при передачі земель у власність, спадщину, під заставу, при даруванні, купівлі-продажу земельної ділянки та права оренди, визначенні ставок земельного податку, ціноутворення, обліку сукупної вартості основних засобів виробництва та здійснюються надходження від плати за землю в строки, визначені чинним законодавством. Введення в дію нової нормативної грошової оцінки землі позитивно відобразиться на надходженнях до міського бюджету, так як базова вартість 1 квадратного метру землі становить 75,84 грн., що порівняно з раніше діючою оцінкою (12,54 грн./1 кв.м), у декілька разів більше.

 З прийняттям регуляторного акту юридичні та фізичні особи, як суб'єкти господарювання, мають законні підстави для обчислення розміру плати за земельні ділянки до міського бюджету та врахуванні нормативної грошової оцінки землі при здійсненні цивільно правових угод.

7. Обґрунтування терміну дії регуляторного акту.

Строк дії запропонованого регуляторного акту необмежений, з можливістю внесення до нього змін або його відміни у разі зміни чинного законодавства та з інших поважних причин.

8.  Показники результативності акту.

Показники результативності даного регуляторного акту це – розмір надходжень від плати за землю; кількість суб'єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія рішення; рівень поінформованості суб'єктів господарювання з основних положень рішення; ефективне використання земельних ділянок за цільовим призначенням.

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту.

Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися шляхом аналізу надходжень до міського бюджету з плати за землю. Стосовно даного регуляторного акту послідовно здійснюватиметься базове та повторне відстеження його результативності шляхом використання статистичних та аналітичних даних.

 

Проект

Про затвердження ставок земельного податку  в населених пунктах Баштанської міської ради,  в яких не проведено нормативну грошову оцінку землі

 

Згідно пункту 35 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні”, статті 275 Податкового кодексу України, з метою забезпечення своєчасної сплати земельного податку, міська рада

В И Р І Ш И Л А :

1. Затвердити ставки земельного податку в населених пунктах Баштанської міської ради, в яких не проведено нормативну грошову оцінку землі, за 1 (один) квадратний метр на 2011 рік, в таких розмірах:

с.Андріївка          0,24 грн.;  с.Зелений Яр       0,24 грн.; с. Трудове          – 0,24 грн.;  с.Шевченко         0,24 грн.

2.        Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань агропромислового комплексу і земельних ресурсів, благоустрою, екології, транспорту, зв’язку, промисловості, будівництва та житлово-комунального господарства.

 

Міський голова                                                  В. Ф. Рибаченко.

 

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Баштанської міської ради «Про затвердження ставок земельного податку в населених пунктах Баштанської міської ради, в яких не проведено нормативну грошову оцінку землі»

 

1. Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

Проблема визначення на законних підставах розміру земельного податку для сплати юридичними та фізичними особами за земельні ділянки, розташовані на території сіл Андріївка, Зелений Яр, Трудове, Шевченко. За відсутності вищевказаного регулювання сплата податку за земельні ділянки буде недійсною та з порушенням чинного законодавства. Проблема є дуже важливою, бо розміри ставок земельного податку впливають на надходження до  міського бюджету. Водночас, затвердженні ставки земельного податку будуть мати позитивний вплив на ефективне використання землі на території вищезазначених сіл. Підставою для здійснення регулювання зазначеного питання є пункт 35 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні”, стаття 275 Податкового кодексу України. Відповідно до вищевказаних законодавчих актів проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів. В результаті прийняття запропонованого регуляторного акту юридичні та фізичні особи, як суб’єкти господарювання, мають законні підстави для сплати земельного податку до міського бюджету.

2. Цілі державного регулювання.

Метою регулювання є затвердження ставок земельного податку в населених пунктах Баштанської міської ради, в яких не проведено нормативну грошову оцінку землі, а також збільшення надходжень до міського бюджету від плати за землю.

3. Альтернативні способи досягнення цілі.

Іншим способом досягнення вказаної цілі державного регулювання є проведення грошової оцінки земельних ділянок, що розташовані на території міської ради. На даний момент, у зв’язку з обмеженістю коштів міського бюджету, проведення нормативно-грошової оцінки земельних ділянок, що розташовані на території Баштанської міської ради, є неможливим.

4.  Механізм, який застосовується для розв’язання проблем і відповідні заходи.

Для розв‘язання вищезазначеної проблеми застосовується механізм, передбачений статтею 275 Податкового кодексу України. А саме: ставки податку за земельні ділянки на території Баштанської міської ради, нормативну грошову оцінку яких не проведено, встановлюються у розмірі відповідно до групи населених пунктів з чисельністю населення до 3 тисяч осіб, що становить 0,24 гривні за 1 кв. метр.

5. Обгрунтування можливості досягнення цілей.

Перевагою в обгрунтуванні можливості досягнення цілей є нарахування земельного податку господарюючим суб‘єктам за кожну земельну ділянку та визначення обсягу витрат, пов‘язаних зі сплатою за землю в ході своєї господарської діяльності. Недоліки – витрати землекористувачів за користування земельними ділянками. Прийняття вищезазначеного рішення передбачає досягнення мети, що спричинить збільшення надходжень до міського бюджету від плати за землю. Контроль за дотриманням вимог регуляторного акту здійснюватиметься відповідно до чинного законодавства.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акту.

З прийняттям даного рішення упорядковується механізм встановлення ставок земельного податку та здійснюються надходження від плати за землю в строки, визначенні чинним законодавством.

7. Обґрунтування терміну дії регуляторного акту.

Термін дії запропонованого проекту рішення Баштанської міської ради встановлюється строком на 1 рік (на 2011 рік), з можливістю внесення до нього змін чи скасування його у разі зміни чинного законодавства та з інших поважних причин або продовження його строку дії.

8. Показники результативності акту.

Показники результативності даного регуляторного акту це – розмір надходжень від земельного податку; кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія рішення; рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень рішення; ефективне використання земельних ділянок.

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту.

Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися шляхом аналізу надходжень до міського бюджету з плати за землю. Стосовно даного регуляторного акту послідовно здійснюватиметься базове та повторне відстеження його результативності шляхом використання статистичних та аналітичних даних.

Висловити зауваження та пропозиції до проекту можна щоденно з 8.00 до 17.00, в місячний


Категория: Голос Баштанщини - Влада | Добавил: admin (01.02.2011)
Просмотров: 940 | Рейтинг: 0.0/0 |

реклама в Баштанке
Заказать

Похожие материалы:
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Поиск
Полезный материал

Статистика

В Баштанке Online: 1
Гостей: 1
Жителей: 0
OnlineBSH© 2024Хостинг от uCoz