Пятница, 19.04.2024, 05:07
Официальный сайт - портал г. Баштанка
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню Online BSH



Баштанка
Категории каталога
Голос Баштанщини - Оголошення [98]
Баштанский опрос
Нужно в Баштанке агентство по недвижимости?
Всего ответов: 210

обсудить эту тему на форуме
Главная » Статьи » Оголошення » Голос Баштанщини - Оголошення

За водокористування платіть вчасно (№137-138 25.12.10)

Напередодні Нового року КП «Міськводоканал» надсилає щирі вітання споживачам, які користуються послугами нашого підприємства. Саме за рахунок своєчасної та повної оплати за воду, наше підприємство виконує свою основну діяльність.

Водопостачання населення міста Баштанка, сіл міської ради Шевченко, Зелений Яр, Трудове, а також с. Добре та Новоєгорівка здійснювалося цілодобово, незважаючи на природні обставини (спеку, мороз). Водою забезпечуються 6,3 тис. абонентів та 160 підприємств, організацій та установ. Основним споживачем водопостачання та водовідведення є Баштанський сирзавод. Протягом доби сирзавод споживає в середньому 850 кубічних метрів. Технологічний процес забезпечується в результаті стабільної подачі води.

Важливе питання – скид та очищення стічних вод сирзаводу. Завершення будівництва та введення в експлуатацію очисних споруд сирзаводу дозволить значно покращити екологічну ситуацію, унеможливить забруднення навколишнього середовища.

На жаль, не всі абоненти розуміють, що ми знаходимось у прямій залежності один від одного. Протягом 2010 року абонентним відділом КП «Міськводоканал» було проведено певну роботу по відключенню боржників за воду та каналізацію. У другому півріччі нашими інженерно-технічними працівниками було розроблено нову систему по відключенню боржників багатоквартирних будинків шляхом перекриття каналізаційних мереж через дах, не потурбувавши самого боржника, який на попередження про заборгованість не реагує. При відновленні послуг, такі споживачі несуть значні додаткові витрати. Таким шляхом було відключено       7 абонентів.

Контролерами абонентного відділу були виявлені порушення, пов’язані з безобліковим використанням води та каналізації. Влітку виявлено багато порушень по поливу присадибних ділянок, виявлені безоблікові крани, шланги і т. п.

Нещодавно було виявлено абонентів, які приєднались до каналізаційної мережі без дозволу нашого підприємства. За виявлені порушення на них складені акти про безоблікове використання. Ці споживачі крім оплати за приєднання, понесли значні додаткові витрати. На превеликий жаль, не всі споживачі розуміють важливість нашої роботи. Так, робота контро-лера складається у безпосередньому спілкуванні з абонентами дільниці, яка за ним закріплена. Але є такі споживачі, які безсоромно ображають контро-лера, забуваючи, що він виконує свої обов’язки, попереджає про борги.

Через газету хочеться надати пам’ятку споживачам, які можливо, забули, або не знають своїх обов’язків щодо правил використання води.

1. Безперешкодно допускати працівників водоканалу до приладів обліку води (щомісячно).

2. Оплачувати за використану воду до 10 числа кожного місяця.

3. Один раз на квартал проводити звірку по оплаті за воду.

4. Своєчасно надавати інформацію про зміни, що стосуються оплати за воду (зміни складу сім’ї, наявність пільг і т. п.).

5. Своєчасно надавати заяву про надання дозволу на зняття пломби з лічильника (при ремонтах та зупинці лічильника). Зняття пломби без дозволу є порушенням.

Нагадуємо про тарифи на надання населенню послуг:

  реєстрація лічильника – 171 грн. 52 коп.;

– реєстрація приєднання населення – 192 грн. 48 коп.;

– пломбування лічильника – 21 грн. 53 коп.

З боку абонентів неод-норазово було багато висловів на адресу КП «Міськводоканал» про те, що воду надаємо неякісну, про високі тарифи на неї. Але, незважаючи на всі негаразди, які виникають на підприємстві, мешканці нашого міста (на відміну від інших районів) мають можливість користуватись водою цілодобово. Та і тарифи наші набагато нижчі, ніж в інших районах. Наприклад, мешканці Новобузького району купують нашу водопровідну воду автоцистернами і дуже здивовані, що вода у нас подається цілодобово, для них це неймовірне явище.

КП "Міськводоканал” спо-дівається на розуміння з боку споживачів та розраховує на належне виконання договірних зобов’язань.

 

Тетяна КАРАЩУК,

начальник

абонентного відділу.


Категория: Голос Баштанщини - Оголошення | Добавил: admin (27.12.2010)
Просмотров: 642 | Рейтинг: 0.0/0 |

реклама в Баштанке
Заказать

Похожие материалы:
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Поиск
Полезный материал

Статистика

В Баштанке Online: 1
Гостей: 1
Жителей: 0
OnlineBSH© 2024Хостинг от uCoz